RETURNAREA PRODUSELOR

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile  calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.

Art. 14, Alin. 3 din aceasi lege mai sus mentionata spune astfel  : 
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."

În concluzie:

Spuneți-ne că doriți să returnați comanda dvs. în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acesteia. 
Returnati comanda în termen de 14 zile calendaristice de la notificarea noastră sau aranjați o colecție 
Dacă ați primit comanda pe un palet, trebuie returnată pe un palet 
Spuneți-ne despre orice deteriorare a comenzii dvs. în termen de 24 de ore de la primirea articolelor

Nu putem accepta produse care au fost instalate 
Nu putem sa luam in considerare daunele dupa 24 de ore de la primirea bunurilor 
Nu putem accepta returnari pentru produse aduse pe comanda speciala
Nu putem accepta cereri de returnare dupa 14 zile de livrare
Nu putem accepta retururi de la persoane juridice

Vă rugăm să citiți informațiile de mai jos și 
să ne contacti dacă aveți întrebări.

Termen de retur:
Trebuie să ne spuneți în scris (mail office@construct-online.ro), în termen de 14 zile de la primirea comenzii dvs., că doriți să o returnați comanda.

Produse care nu pot fi returnate:
Produsele instalate si produsele aduse pe comanda speciala nu pot fi returnate.

Transport retur:
Costurile cu transportul returului cad in sarcina cumparatorului.
Cumparatorul va organiza transportul returului la adresa ce va fi indicata de cumparator pe mail. 
Daca doriti putem organiza transportul pentru d-voastra cu un cost de 2 lei/kg. 
Daca marfurile au fost livrate deteriorate si ati sesizat acest aspect in termen de 48 de ore de la primire, returul se face gratuit fara perceperea vreunei taxe. 

Ingrijirea produselor:
Veți dori în mod natural să inspectați produsele pe care le-ati comandați. Cu toate acestea, în timp ce decideți dacă să vă păstrați achizițiile sau nu, aveți o obligație legală de a acorda o atenție rezonabilă produselor.
Dacă aveți vreo îndoială cu privire la achiziția dvs., vă recomandăm să nu deschideți ambalajele.

Asigurați-vă că nu veti deteriora ambalajul și, dacă vreți să vă returnați ceva, acel produs va ajunge în starea in care a fost trimis.

Raspunderea clientilor pentru diminuarea valorii produsului: 
Verificați comanda înainte de a o deschide. Dacă aveți îndoieli, vă rugăm să ne sunați înainte de a deschide coletele. De exemplu, toate ferestrele de mansarda au pe ambalaj informatiile referitoare la dimensiuni. Daca acestea nu corespund nevoilor d-vostra va rugam sa nu desfaceti amabalajul si să ne contacti  pentru a va putea ajuta. De asemenea daca nu sunteti sigur ca marfurile comandate corespund nevoilor d-voastra va rugam sa nu le desfaceti si să ne contacti .

În conformitate cu reglementările privind vânzările la distanță, ni se permite să reducem valoarea de rambursare pentru orice reducere a valorii produselor datorită condiției în care ni le-ați returnat. De exemplu, acest lucru ar include deteriorarea ambalajului, depozitarea necorespunzatoare, etc. Valoarea diminuata vi se va comunica la receptia produsului in depozitul nostru.

Rambursul sumei:
Rambursarea sumei se va face prin transfer bancar in contul comunicat de client, in maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea produsului returnat.

Produse deteriorate si defecte:
Politica noastră de rambursare nu afectează drepturile dvs. legale în ceea ce privește defectele sau bunurile care au sosit deteriorate. În timp ce facem tot ce putem pentru a ne asigura ca produsele comandate ajung in  stare perfecta la d-voastra, uneori se mai intampla si accidente. Asfel deteriorarea produselor pe parcursul transportului trebuie sesizata in maxim 24 de ore de la primirea produslor respective iar eventualele defecte pot fi semnalate oricand in termenul de garantie specific fiecarui produs.